Dricker litervis med kaffe och längtar hem till sängen, då kom en het bekant från förr.

Herregud vad segstartad jag var idag.. Somnade sent utav bara den igår! Låg och snurrade i sängen och tankarna skenade iväg... Får försöka ta igen det ikväll. Enda problemet är att jag har en rätt sen träning ikväll och är inte hemma förns ca 23:30. Får ta mig igenom dagen på bästa sätt och sedan försöka undvika att lägga mig på soffan när jag kommer hem från jobbet.

Sprang på min gamla flamma imorse vid kaffeautomaten. Hon är väldigt fysisk och busig som person så hon ska alltid stryka handen över ryggen och flörtas lite, helst avrunda med någon småsexig kommentar. Det var riktigt hett när det begav sig! man kunde sitta och jobba sen så blinkade ett mail till om att vi ses vid ****** och fem minuter senare sågs vi och gick in på toan och knullade som djur.. Eller bara hade lite oral sex, och ibland lite hångel. Lite vad lusten krävde och vad tiden räckte till. Det var underbart, nästan djuriskt att dra upp hennes kjol och ta av henne trosorna och sedan lyfta upp henne så att hon satt på kanten av bänken och ta henne ordentligt mitt under arbetsdagen. Spännande och farligt kan man nog säga då jag jobbar på ett företag med över 500 anställda.

Hon och jag har fallit offer för våra lustar på alla möjliga ställen och det kanske kommer fler historier i framtiden om det! En undran har smygit sig fram om vad som skulle hända om jag skickade ett sånt mail idag, skulle hon vara på även fast jag är upptagen? Det kommer jag förstås inte ta reda på... Men som sagt, lite spänning och erotisk laddning finns det absolut mellan oss. om man blir singel igen så är det inte omöjligt att det händer. När jag vart dumpad av mitt ex så hade hon absolut inget emot att bjuda över mig och låta mig rebounda med henne. Hon älskade att väcka mig dom få gånger jag sov över med en underbar morgonavsugning för att sedan sätta sig över mig och rida mig till en gemensam morgonorgasm! Det finns betydligt värre saker att vakna till ;)

Nog om det! Åter till jobbet.

/ Danne

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Bloggsvar finns på min meny och där kan man ställa frågor helt enkelt, korta frågor som man får svar på snabbt :)

2011-01-26 @ 10:15:07
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0