Länkat från gamla bloggen: Kvällen då jag hade sex i tvättstugan och mot ett staket..

Jag klistrar in den här från gamla bloggen för det jag skriver om fler besökare är sant! Besökarna mångdubblades och förhoppningsvis kommer ni tillbaka ;)
(Från Minsyndiga.blogg.se)

Ha ha skriver det här inlägget för att få lite mer besökare men inehållet är till hundra procent sant.

Jag var en riktigt slampa/player under ett par år. Inget jag är stolt över men samtidigt så är det inget jag skäms för utan jag levde livet! Jag hade turen att ha en massa vackra kvinnor som ville ha mig och det utnyttjade jag till fullo. Jag låg runt helt enkelt och det blev nästan som en tävling ibland att jag sporrade mig själv till att fortsätta.

Minns en lördag då jag hade en tjej hos mig som jag träffade rätt mycket. under eftermiddagen hade vi sex på vikbordet i tvättstugan och sedan gick vi upp och hade vi sex över hela lägenheten.. Efter det duschade vi och åkte på fest. Väl på plats fanns det en annan tjej som jag haft ihop det med som jag inte sett på länge, inget speciellt med det då vi har gemensama vänner men hon såg oss komma tillsammans. När festen är i full gång så hugger hon tag i mig och sa
- Nu ska jag skälla på dig! Vi går ut en stund.
Sagt och gjort så går vi ut ur porten så huger hon tag i mig och kysser mig och börjar smeka mig utanpå byxorna, fullt synligt mitt på gatan. Jag stretar emot lite så hon fäller mig och lägger sig över mig och säger jag vill att du knullar mig nu! Jag har inte fått ligga på evigheter och jag saknar din kuk. Jag stretar fortfarande emot och vet inte riktigt vad jag ska göra, risken att bli upptäkt liggandes på marken utanför porten var i stort sett oundviklig. Då stälde hon sig upp och sa
- Fan vad tråkig du är kom nu jag vill att du knullar mig.
Hon drar mig mot huset mitt emot så är ett radhus, brevid det var det en stor gräsmattaoch mitt på den så sätter hon sig på knä i snön och sliter upp mina byxor och tar den i munnen, och då slutade jag göra motstånd.
Hon sög mig och jag vart helt galen av kåthet rycker upp henne och hon lutar sig mot stacketet som slutade i midjehöjd och tillhörde verandan på radhuset. Hade dom gått förbi där inne hade dom sett oss då deras persienner var uppe och vi såg hela deras vardagsrum. Jag slet ner hennes byxor och trängde in och tog ett stadigt tag om hennes höfter och knullade henne hårt tills jag var på väg att komma, hon vände sig snabbt och gick ner på knä och sög mig sista biten tills jag kom i hennes mun...

Sen så sa hon tack och så gick vi tillbaka som om inget har hänt och festen fortsatte som innan.

Det här har jag inte berättat för många innan och det är ju faktiskt en del av syftet med den här bloggen, även fast den inte är till för att skryta om gamla erövringar vilket jag vill vara tydlig med! Men det kommer säkert mer i dom här banorna och jag hoppas att det finns någon som orkar läsa!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0