Äntligen tillbaka och värre än någonsin ;)

Ah.. Nu var man igång igen med det här bloggandet. Jag har en annan blogg som tidigare hade en del besökare men motivationen och ämnena sinade när jag skaffade en sambo. Då kunde jag inte längre uttrycka mig på samma sätt om vissa saker då man har en till person att tänka plus att livet saktar ner lite. Jag kunde helt enkelt inte uttrycka om känslor och tankar utan att riskera att behöva förklara mig helt enkelt.

Vad det blir av den här bloggen vet jag inte ännu! Vi får se :) Kanske lite historier från förr.. Kanske lite mindre rumsrena tankar som man vanligtvis håller för sig själv!

En sak som jag aldrig skulle kunna skriva på min vanliga blogg handlar om städerskan här på kontoret. Jag är en upptagen man nu mer men just den här städerskan är en svensk, tajt liten sak med sexigt långt rött hår som svänger förbi mitt bord varje dag och pratar och småflörtas lite. Vi sprang på varandra på krogen för ca 2 år sen när jag var singel, vilket hon inte var. Men det var nära att det hände nått där för hon nästan kastade sig på mig och om hennes dåvarande inte varit där... Ja ni förstår nog.

Dom gjorde slut rätt tätt inpå efter det, men då hade jag träffat min nuvarande, men den där lilla flörten ligger kvar i luften och attraherad är jag definitivt! Men det stannar där, jag är inte på marknaden. Men hade varit för två år sedan så är jag rätt säker på att vi gjort något förbjudet på jobbet i något av alla vilorum t.ex, där har jag nämligen varit förut ;)

Så där nu har jag delat med mig av något lite hemligt och det känns befriande. Sen om ni vill läsa det eller inte är en annan sak :P

Nu är det dags att återgå till arbetet, och precis i detta nu kliver städerskan in ;) på återseende!


/ Mr X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0