Effekter av den här bloggen.

Det uppstår vissa problem när man skriver en sådan här blogg.. Man sitter och tänker tillbaka och minns detaljer osv och det kan leda till att man... Känner sig lite varm så att säga! Förr så hade jag skickat ett mail om ett "möte" med en viss person som jag nämner i tidigare inlägg.. Nu får man i absolut värsta fall "ta hand" om det själv ha ha. Jag får flörta lite med gumman när jag kommer hem ;D

Kanske var dumt men tog ett kort och la upp det för att vara övertydlig! Men som sagt vill man inte se eller läsa den här bloggen så behöver man inte ;)




Hörs!

/ Mr X


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ah såg också att dom flyttat de till nån galopp bana.. ska endast dit för SOAD och korn :) men ska till rock am ring innan och se dom, så om dom två spelar på samma dag på metaltown, så blir de nog en endagsbiljett ^^

2011-01-26 @ 11:29:27
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Melinda

sv: jag vart bara lite besviken över att de inte fanns camping på metaltown .. :/

2011-01-26 @ 12:45:58
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0