Jag älskar kvinnor!

Jag älskar kvinnor! Jag gör det.. Kvinnor är det bästa och värsta som finns. Spänningen, förförelsen, pirret, och den slutgiltiga känslan när hon är i ens famn.. Jag var ett tag besatt av spelet, Jakten, känslan av att se en så vacker och oskyldig varelse slå om och får nått i blicken som säger "ta mig, ta mig nu" och dom gånger man fick tag på någon som var lika, galen/matchade mig sexuellt så var det himmelriket..

Jag kan sakna det nu även fast jag inte längtar tillbaka till tomheten som iband infann sig när man låg hemma ensam och undrade vad det var man höll på med.  Men dom gånger som man hade flyt och hela livet kändes som en fest med mina närmaste vänner vid min sida.. Det var en av dom absolut bästa tiderna i mitt liv!

Visst har man sårat en och annan på vägen men ibland har det varit jag som fått kalla handen och det jämnar ut sig i slutändan. Nu behandlar jag bara jakten i det här inlägget för annars så skulle jag kunna skriva en bok.. Finns så många nyanser och sätt att beskriva varför ni är det som gör livet värt att leva..

Alla ni som har kommit i min väg.. Tack! Varenda en av er har en historia och har gjort mig en upplevelse rikare, hoppas att ni har ett minne eller två av mig med..



Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fint inlägg! Ibland får jag känslan av att män föraktar kvinnor så otroligt mycket. Men antar att de killarna har dåliga erfarenheter. Vi är alla likadana på insidan. Kram

2011-10-11 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0