Lite mer om min gamla "hemliga blogg"

Det var en blogg som jag startade redan 2009 någon gång i exakt samma syfte som nu. sedan glömde jag bort lösen och inlogg tyvärr så den är körd. Tänkte däremot länka till den här nu. Minsyndiga.blogg.se

Den bloggen startades i syfte för att skriva av mig om mitt ex som verkligen spökade i mitt huvud då. Nu är det dock ganska exakt tre år sen jag såg henne och  hennes grepp om mitt arma psyke är borta! :) Men visst kan jag tänka på henne nu med men på ett sundare sätt. Jag vet att hon och jag hade en enormt stark fysisk attraktion, men frågan är om det var så mycket mer än det.

Sedan vart den en hel del sexinlägg i slutändan och att jag hyllade kvinnan som varelse och den skönhet ni besitter, men jag märkte ju att det var det som lockade läsare, och förvånandsvärt uppskattat hos just kvinnor konstigt nog. Kan nog komma fler sådana om ni nu känner att ni vill läsa dom! jag har nämligen ett helt gäng ;)

Om jag får upp en ansenlig skara med läsare å funderar jag på att arrangera någon form av tävling eller utmaning ;) Återkommer om det men det rör väl i så fall foton och det gamla ordspråket: Om du visar din så visar jag min ha ha.

Gå in och läs igenom den, är inte så många inlägg.

Skriv gärna en kommentar! Vore superkul och se om någon av dom gamla läsarna hittar hit till den nya sidan. :)

/ Mr X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0