Man kan visst leva på gamla meriter.

Fick just ett erbjudande om att kliva upp och spela i ett topplag i Div.1 som har chansen att kliva upp i allsvenskan.. Skrattade lite och kände mig hedrad förstås men det var ett par år sen man var på den nivån, både ambitionsmässigt och fysiskt. Kul att man inte är borglömd, men helt allvarligt så är jag långt ifån den spelaren som jag en gång var.
Har precis kört lite på gymmet och det kändes bra! blir träning sex dagar i rad denna vecka så visst är man på väg att hitta formen!
Ligger lågt med vilken sport det är, kanske lite paranoid men jag vill ha den här bloggen för mig själv så att säga. Men det är inte hockey eller fotboll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0