Matkoma och ängslan..

Sitter efter maten och försöker sparka igång kroppen igen men det går tungt. Jag tycker att man borde få ta en siesta på 15-20 minuter efter lunchen, det vore super! Vet att det finns företag som har den möjligheten för sin anställda, kanske inte vore exemplariskt här dock.

Ska sticka ner till gymmet om ca en halvtimme och springa en 5 km tänkte jag så man kommer igång lite och bättrar på flåset inför fotbollsäsongen.

Riktigt skönt med lön idag! Har varit en tung period ekonomisk under en tid så det känns riktigt bra att vara på fötter igen och kunna vara lite slösaktig!

Sitter fast på jobbet fram till 17:00 och sen tänkte jag faktiskt sticka iväg och sola lite. Är ingen solariefjant men jag är likblek.. Den här vintern tär på mig och jag behöver få lite bränna för att se lite friskare ut, när folk påpekar att man är blek så är det dags att göra nått åt det. Sen efter det nog blir det nog soffläge och handboll på TV.

Fan jag känner att jag framstår som en sexgalen idiot.. men det kanske stämmer ;P
fast det finns många som mig där ute, tjejer som killar. Men varenda inlägg kommer inte handla om det. Funderar på att klistra in alla gamla inlägg från den andra bloggen här för att länka ihop dom, får se hur det blir...

Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla ;P

Vi hörs.

/ Mr X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0