Musik och vänner från förr..

Utöver det jag behandlar här i bloggen så har jag ett stort musikintresse! Framför allt rock. Brukar åka på en massa festivaler om sommaren, dom funkar som en liten reunion med vänner som flyttat utomlands och till andra delar av landet. Man träffas och umgås intensivt i ett par dagar till ljudet av underbar musik och en l i handen. Varje gång så önskar man att det aldrig ska ta slut..

Min bästa vän flyttade för länge sedan och jag saknar honom. varje gång vi ses så känns det som om vi inte varit ifrån varandra alls och allting är precis som vanligt. Vi vet allt om varandra och vet exakt hur den andra funkar.. Vi har alltid så jäkla kul tillsammans, skulle kunna skriva spaltmeter men det får räcka så här.. I sommar så ses vi igen och förvandlas till dom två festgalan 20 åringarna vi en gång var! Cant wait!

Miss you dude...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0