Jag och min sexdrift..

Städerskan var precis här och damn.. Men men, en vacker dag om man blir singel så... ´Men hon leker med mig den där eldiga flickan.. Hade ju förstås kunnat lägga upp en bild för att ni ska förstå vad jag menar men oavsett om jag suddar ansiktet så vore det väldigt dumt om hon såg den på nått vis så jag låter det vara!

Som ni kanske förstått så har jag en ganska hög sexdrift, det är min börda att bära :P Det finns värre saker här i livet än det. Eftersom jag är anonym så kan jag skriva saker som andra säkert tänker, inte alla förstås! Men många.. Sexlivet hemma är lite enformigt, så som det blir i en relation och som är helt normalt. Den fördelen man får där är att man vet vad den andra gillar och man trycker alltid på rätt knappar! Men det blir inte lika vilt som när det begav sig.  Inte det att jag inte är glad över det jag har, det är jag. Det är så mycket mer än sex det handlar om i ett förhållande, men sex är däremot ett stort inslag här i bloggen!

Det är inte samma spänning som det blir när man strålar ihop med någon ny. Som t.ex när jag smet upp till högsta våningen på cinderella med en tjej i resesällskapet, vi gick in i en korridor som var lite avsides, men inte alls dold på nått sätt. Hon hade kjol och tog av sig trosorna för att sedan sätta sig halvt på räcket medan jag höll henne uppe genom att hålla i hennes ben. Hon höll sina armar runt min hals och vi hade sex samtidigt som vi kysstes passionerat, samtidigt som vi kunde upptäckta när som helst.. Hennes ben spretade åt varsitt håll och jag stod med byxorna vid knäna och det hade nog varit en väldigt pinsamt om någon kommit då.. När det var över så drog hon på sig trosorna och sa till mig att hon gillade känslan av att min s****a var på väg ut ur henne, kanske inte låter så porrigt men när hon sa det så var det rätt eggande. Nu så här i efterhand så kan jag känn att det inte var det smartaste jag gjort. men livet är inte dagarna som passerar.. Det är dagarna man minns som dom säger i reklamen ;)

Hade gumman vart lite mindre blyg för kameran så hade ni kanske fått se ett foto eller två ifrån våra lekar.. Men som saker och ting är så kommer det vara foton på mig.. Men det är kanske inte nått som ni vill se allt för mycket av.. Men här är en bild på vad författandet av detta inlägget gjorde med mig :P, rätt så trångt i boxershortsen minst sagt!



Dags för lunch!

/ Mr X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0