Its been a long time!

Av olika anlednignar så rann det ut lite i sanden.. Men nu har jag hittat hit igen! Såg att jag hade en och annan som ändå kikade in vilket fick mig att känna ett sug efter att skriva.

Så.. Hur har ni haft det? Själv så har jag haft fullt upp med jobb och allt vad vardagen innebär.

Finns det någon som har några förslag på vad ni vill höra/läsa om? Om ni ens är kvar med tanke på att det är 1 år sen senaste inlägget? Räknar kallt med att inte få något svar på detta men frågar ändå.

Pinsamma sexsituationer?
Baksidan av min tid som singel? 
Lite djupare om relationer?
Lättsamma inlägg?
Eller en blandning av alltihopa? :)

En liten historia som fått mig att le ibland..

Jag träffade en riktigt tuff tjej ett tag, tatueringar, piercings osv som var inne i rocksvängen precis som jag. Av någon anledning så hade hon fått ett foto på min bakdel och ben som tog lite från sidan i något sammanhang. På något sätt fick hon syn på den bilden när vi var hemma hos mig och jag gav den till henne, på skämt förstås. Men när vi sedan sprang på varandra igen 2-3 år senare för en liten romans i sommarvärmen så noterade jag något när jag klev in över hennes tröskel.
                                                                               
På hennes hallspegel så satt det konsertbiljetter, festivalband från olika festivaler och sedan ett foto.. Det var fotot på min rumpa som satt där helt öppet för hela världen att se. Jag frågade henne lite förvånat
- Eeh, ha ha så du behöll kortet!
- Ja just det! det kortet ja.. Jag fick ju med mig det hem och jag tyckte att din röv var så sexig att jag satte upp den där för att visa mina vänner vilken sexig kille jag knullar. Men sedan lät jag den sitta kvar där, så nu tror jag att alla sett den, Mamma tyckte du var sexig hon med, pappa har inte lämnat någon kommentar.

                                      

Lite så var det med henne, svårt att beskriva men en skön brud som inte tog särskilt mycket på för stort allvar. Henne finns det ett par historier om och hon var faktiskt en av dom som var nära att fånga mig under dom åren då jag var mer intresserad av att leva dekadent och roa mig med vänner med allt vad det innebär, jag hade som tidigare nämnt stängt av den delen av hjärnan som funderade på tvåsamhet.   

Hoppas att någon finns kvar! Här kommer en hyffsat nytagen och kanske fullkomligt meningslös naken bild på mig själv, någon kanske uppskattar det? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0