Lugn fredagskväll..

Har spenderat fredagskvällen med film och godis. Funderar på om mitt senaste inlägg var lite väl "ärligt" vart går gränsen mellan spännande, upphetsande läsning och en blogg med tjatigt inehåll och kukbilder? Låter besökantalet avgöra det..
För ett par år sen hade jag varit ute och letat efter täcke för natten..Livet ser lite annorlunda ut idag kan man säga.. Minns mitt största misslyckande! Eller ja, åtminstone där jag trodde att allt var klappat och klart.
Det var en kväll på Harry B James och tjejen jag trodde var min blev "snodd" av en kille med rosa klänning och tuperat blont hår och smink.. Så jag fick gå hem likt den misslyckade casanova som jag kände mig som och fundera på vad det var som hände medan Mr twisted sister fick till det.
Hoppas han snubblade och vrickade foten på dom stilletklackarna :P
Sov gott på er.
/ Mr X

Kommentarer
Postat av: Livs sexblogg

Hahaha, usch, transan got lucky! Mycket ska hända på HBJ innan ögonen trillar ut.

2012-02-27 @ 13:39:13
URL: http://www.mittsexliv.com/sexblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0