Äntligen helg!

Det har varit en lång vecka och jag ser verkligen fram emot helgen... Blir nog en lugn helg men ikväll ska gumman ha lite besök så jag kanske beger mig in till stan en sväng och tar ett par öl. Vill inte vara tredje hjulet så det kanske är lika bra att göra stan osäker!
Håller på och funderar på ett jobberbjudande som verkligen lockar! Jag vet att jag har kapacitet att klara av jobbet men samtidigt så har jag ingen större erfarenhet av branschen. Jag får fundera lite mer på det för det lockar led en ny utmaning och jag skulle inte säga nej till att höja lönen lite.
Våren är verkligen på väg nu och det känns underbart att solen är uppe när man går från kontoret. Längtar efter att hänga undan vinterjackan..
Blir ingen sexhistoria idag! Jag måste börja runda av mitt inlägg nämligen, men nästa gång kommer jag skriva om den gången då jag På fyllan efter en kryssning lyckades bjuda över en tjej för lite
Mys när det redan satt en annan hemma hos mig och väntade! :S
Ha en trevlig helg!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0